Trots

01-04-2014 22:23

Vandaag ben ik blij en vrolijk. Niet alleen omdat ik op vakantie ga maar ook op het feit wat ik bereikt heb.
Ik had mijn eindgesprek en test bij mijn revalidatiecentrum. Het ging goed en voelde geen pijn.

Wat de uitslag was? Nou ik heb 200 meter meer gelopen dan 2,5 jaar geleden. In die 2,5 jaar is er ontzettend veel gebeurd. Ik kreeg trombose, moest leren omgaan met het feit dat ik een been heb wat mij veel klachten geeft, mijn leven stond op zijn kop na de diagnose en kers op de taart moest ik ook nog blijven sporten terwijl ik best veel pijn had.

Dus ik ben trots op het feit hoe ik dit allemaal eventjes flik. Gewoon blij dat ik toch maar weer veel dingen doe. Toch af en toe de persoon zijn wie ik wil zijn. Het ondanks alles goed op pak en het accepteer. Ja, zo'n blog mag ook een keer.

Eventjes stil staan bij alles wat je kan. Niet kijken naar de dingen die je niet kan maar wat je wel kan. Als je er niet komt door rechtsstreeks er naar toe te gaan kom je er met een omweg ook wel. Dit heb ik erg gemerkt in de afgelopen 2,5 jaar. Het hoeft niet allemaal volgens het boekje te gaan. Als je een doel hebt waar je komt met een omweg dan is dat ook goed. Leren accepteren dat het anders is  maar op die manier komt het ook goed. Dit heb ik geleerd en zal dt ook echt altijd meenemen in alles wat ik doe.

Terug

Contact

Trombose

06-10946101

© 2014 Trombose en wat nu?

Maak een gratis websiteWebnode