Mijn levenspad

19-02-2014 09:50

 
Iedereen zou graag de zwarte lijn willen zijn. Dan betekend het simpelweg dat jouw levenspad zo loopt dat alles voor de wind gaat. Als ik kijk naar die van mij dan moet ik toch echt kiezen voor de andere kleuren. Mijn levenspad loopt niet zoals die zwarte lijn. Het maakt teveel kreukels. Lees maar hoe ik dat ervaar.

Mijn levenspad is niet recht. Ik maak bochten waarvan ik
niet wist dat ik dat pad kon overleven.
Soms dan is het pad weer eventjes recht en lijkt het alsof ik loop op een
loopband waardoor alles vanzelf gaat. Soms dan zit er zo'n kreukel in waardoor
het lijkt alsof ik tegen de loopband in moet lopen.  Dan is het donker, koud en kil. Het is
moeilijk om dan het masker op te zetten waardoor het nog steeds lijkt alsof ik
op de loopband loop waar alles vanzelf gaat. 
Het is moeilijk om  toe te geven
aan de loopband waar ik dan tegen in loop. Om eventjes de strijd op te geven en
aan toe geven dat niet elke dag van zelf gaat. Dat je niet elke dag pijnloos
door het leven kan gaan. En dan als de loopband in de richting gaat die ik ook
op wil. Dan verdwijnt het donker en krijg ik weer het gevoel dat ik weer
eventjes op het pad zit dat recht loopt en dat alles vanzelf gaat. Ik geniet
van die momenten. Ik hoef dan niet te strijden en te vechten om recht op te
blijven staan op de loopband.
Als dan weer het moment komt dat mijn levenspad die vervelende kreukel maakt
waardoor het weer moeilijk word dan weet ik dat ik daardoor heen kom. Langs die
vervelende kreukel staat namelijk mijn lieve familie en vrienden. Elke keer als
ik hun langs de zijlijn zie staan, weet ik weer waar ik elke keer weer opnieuw
de kreukels voor overwin.


Terug

Contact

Trombose

06-10946101

© 2014 Trombose en wat nu?

Maak een gratis websiteWebnode