Hartje Amsterdam!

30-04-2014 21:16

Het klinkt zo leuk! 3 dagen op stap met vriendinnen naar hartje Amsterdam. Hup, met de trein, de metro en het belangrijkste van alles onze benen! Ja wat hadden we die nodig de afgelopen dagen. Toen liepen we weer verkeerd, pakte we de verkeerde tram en waren we zo weer een halfuur verder.. 

Mijn benen waren dus het belangrijkste van alles. Wat als ik geen goede dagen had en elke dag pijn had? Zou ik dat dan toegeven of zou ik heerlijk doorlopen? Ik weet het niet want ik had namelijk goede dagen. Nouja, ik begon heel goed. 

Eerste dag liepen we van het hotel terug naar het station om naar de primark te gaan in zaandam. Voor de verandering waren we weer verdwaald en werden de kilometers alleen maar meer in plaats van minder... Oke, mijn benen gaven wel aan dat ze het wel genoeg vonden maar wie gaat daar nou naar luisteren als je ook gewoon heel goedkoop kleren kon kopen in een te overdrukke hete verschrikkelijke primark? Nou ik dus niet. Mevrouwtje eigenwijs deed alles wat haar benen niet leuk vonden. 

Volgende dag ik werd wakker en dacht. Nounou, volgens mij gaat het best goed... Voor de zekerheid alvast paracetamol geslikt want stel je voor dat ik door de pijn alle koopjes miste! (Uiteindelijk goed geslaagd hoor!) We zijn heel Amsterdam door geweest met de tram want we hadden een 24u kaartje! Ideaal was dat. Voor de verandering verdwaalde we weer en stapte we in een bus en werd mevrouwtje eigenwijs wagenziek. Ach, voor de verandering is dit best leuk ;). Uiteindelijk langs de indische buurt toch weer terug gekomen bij centraal en konden we onze loop vakantie weer voorzetten. Na een stop bij de mac donalds om eventjes een plasje te doen en uiteindelijk ook van mijn misselijkheid af te komen waren we met een loopje weer terug bij het hotel.

Ik lag in bed en dacht: ' wauw, wat ben ik ontzettend blij dat het super gaat en dat ik het volhoud, ik was gewoon even trots op mezelf'. Met een diepe zucht viel ik heerlijk in slaap.

Vandaag werd ik wakker en kon alleen maar denken: oh oke, ik zit aan mijn tax. Het is goed geweest. Let me go home! Hoe stoer ik wilde zijn omdat ik de week niet wilde afsluiten met een domper om helemaal niks te gaan doen. Ging ik met een volle maag weer lekker op stap naar de albert cuijp markt. Voor de verandering stapte we daar na een wandeling in de verkeerde tram en waren we weer iets langer onderweg. Kucht.... Daarna eventjes bijkomen op het terras om daarna weer de winkelstraat door te lopen. Na veel gesjouw en gepuf waren we bij het hotel om onze koffer te pakken. Ook toen stapte we weer een verkeerde tram in oepss...  

En nu? Lig ik uitgeteld op de bank en mag ik toegeven aan alle pijn die ik heb, maar o wat was het fijn om in Amsterdam te zijn! Eventjes niet de meid te zijn die continue aan haar ziek zijn denkt maar echt die meid die onbezorgt met d'r vriendinnen op stap ging! Ja, ik heb genoten en ben blij dat ik het gedaan heb. Alle ongemakken en de vermoeidheid die ik nu voel neem ik voor lief. Ik heb 3 top dagen gehad en ben blij dat ik ook een keer een echte vriendin kon zijn die overal aan mee kon doen en niet telkens hoefte te zeggen: ' sorry, ik kan niet meer'.....


Terug

Contact

Trombose

06-10946101

© 2014 Trombose en wat nu?

Maak een gratis websiteWebnode