De zoektocht is begonnen

12-05-2014 21:03

In een politiezaak zullen ze zeggen dat ze de zaak hervatten. Hoe ze dat in de medische wereld zeggen geen idee maar er is een zoektocht begonnen. Of je kan beter zeggen we beginnen weer van vooraf aan.

Ik had vandaag even kort mijn arts aan de lijn. Hij vertelde dat er nu mensen, geen flauw idee wie want ik kon niet alles onthouden ;) naar mijn foto's van mijn been kijken of er eventueel een mogelijkheid is om te opereren. Hierbij plaatsen een stent. Verdere info heb ik hier nog niet over maar blij dat er met me mee word gedacht door de arts en alles er aan doet om te kijken of ik toch niet ben uitbehandeld...

Dit betekend wel dat ik weer vooraf aan ga beginnen. De zoektocht naar dat kruisje op de schatkaart is geopend. Ik zal weer opnieuw de medische molen in gaan. Allerlei onderzoeken zullen waarschijnlijk weer volgen. Is het niet voor mijn been dan wel voor mijn hart. Alles loopt een beetje in elkaar over. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ze dit allemaal doen. Betekend alleen maar dat ze me serieus nemen en echt mee willen zoeken naar het kruisje op de schatkaart 

Woensdag en donderdag mag ik alles gaan noteren wat ik aan het doen ben en wordt mijn hartje 24u in de gaten gehouden. Dus als er dan een leuke jongen voorbij loopt dan wordt dat allemaal genoteerd hoe mijn hartje daarop reageert. Hahhaha. Geintje tussendoor ;). Stiekem hoop ik dat de klachten die ik heb nou net in die 24u op komen spelen.

Dus alles kort samengevat. We zijn op zoek naar het kruisje op de schatkaart dus naar hetgeen wat de beste oplossing zou zijn voor mij en dat rare wezen wat aan mij hangt. Ik hoop dat we na alle onderzoeken die misschien komen, het kruisje vinden op de schatkaart en dus bij de oplossing komen...

 Of dit een mooie schat word weet ik niet maar ben zo blij dat er alleen al die zoektocht komt. Alleen al dat zoeken en alle opdrachten op de weg die we volgen om de schat te vinden is voor mij al zoveel waard. Dan pas weet ik of ik echt moet gaan accepteren dat ik er echt alles aan heb gedaan en dat er niks meer aan te doen is of dat er echt wat aan te doen is en ik die weg in kan gaan om misschien wel een leven tegemoet gaan zonder pijn..........

Terug

Contact

Trombose

06-10946101

© 2014 Trombose en wat nu?

Maak een gratis websiteWebnode